Την αποδέσμευση του Στέφανου Συμεωνίδη από το ρόστερ της ομάδας, έκανε γνωστό η διοίκηση του Κεραυνού Αγγελοχωρίου, η οποία εύχεται στον ταλαντούχο άσο καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Η ανακοίνωση:
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ
Ο Κεραυνός Αγγελοχωρίου ενημερώνει για τη λύση συνεργασίας με τον Στέφανο Συμεωνίδη. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου