Η ανακοίνωση:
Για τον θεσμό του κυπέλλου, ο Σαρωνικός μας θα αντιμετωπίσει, ( για μια ακόμα φορά) τον μεγάλο Εθνικό Πειραιώς. Για την ιστορία του αυριανού μας αντίπαλου, σαφώς και δεν χρειάζεται να πούμε κάτι. Είναι γνωστή και φυσικά τεράστια. Αποτελεί μεγάλη τιμή, για τον δικό μας οργανισμό , να μπορεί να υποδέχεται και να αντιμετωπίζει συλλόγους τέτοιας δυναμικής και φυσικά μόνο κέρδος μπορούμε να αποκομίσουμε από την εμπειρία που μας προσφέρει αυτό το γεγονός.
Αυτό δεν σημαίνει ωστόσο ότι δεν θα διεκδικήσουμε τις όποιες πιθανότητες μας αναλογούν μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Θα προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις για το καλύτερο δυνατόν και περιμένουμε και τη δική σας βοήθεια για να το καταφέρουμε.
Στις μουσικές ..... πρεμιέρα αύριο , (λόγω διακοπής ρεύματος δεν έπαιξε την Κυριακή) , για τον Νίκο Κωστάκο .....
Είς αύριον λοιπόν τα σπουδαία.....
Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου, Δημ. Στάδιο Αίγινας..
Στις 15:00...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου