Η ανακοίνωση:
Το διοικητικό συμβούλιο του Αχαρναϊκού ανακοινώνει την από κοινού συναινέσει λύση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές, Γιάννη Σπυρίδη και Γιώργο Μαγγίνα. Τους ευχαριστούμε για την προσφορά τους και τους ευχόμαστε ό,τι καλύτερο στη συνέχεια της καριέρας τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου