Ο ΠΑΣ Γαλάτσι πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία τον καθιερωμένο αγιασμό του, με παρουσία των αθλητών του συλλόγου, αλλά και γονέων των παιδιών των Ακαδημιών.
Η ανακοίνωση:
Με μεγάλη επιτυχία και παρουσία πολλών αθλητών και γονέων, πραγματοποιήθηκε σήμερα ο αγιασμός του Π.Α.Σ. ΓΑΛΑΤΣΙ, από τον αιδεσιμωτατο πατέρα Τίτο του Ι. Ν. Αγίας Ειρήνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου