Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

Διαμαρτύρεται για την διαιτησία του Μπακογιάννη ο Άγιος Θωμάς

Ο Άγιος Θωμάς εξέδωσε ανακοίνωση για την διαιτησία του Α. Μπακογιάννη στο παιχνίδι απέναντι στον Άγιαξ Ταύρου.


Η ανακοίνωση:

Στο ίδιο έργο θεατές! Στο 10 λεπτό της αναμέτρησης της ομάδας μας με τον Άγιαξ ταύρου σε προσπάθεια του αμυντικού μας να διώξει την μπάλα ο επιθετικός της αντίπαλης ομάδας σταματάει την μπάλα ξεκάθαρα με το χέρι,χέρι που ήταν ξεκάθαρο όπου κ αν βρισκόσουν στο γήπεδο,ο διαιτητής της αναμέτρησης παρόλα αυτά δεν είδε  τίποτα,και γέμισε και 4 παίχτες της ομάδας μας με καρτες για διαμαρτυρία στη συγκεκριμένη φάση! Στην συνέχεια του παιχνιδιού ο κ Μπακογιαννης καυχιότανε στους παίχτες της ομάδας μας ότι έχει σφυρίξει πάνω από 1000 παιχνίδια και σφυράει πάνω από 17 χρόνια και έχει μεγάλη εμπειρία..μπράβο στον πρώτο βοηθό γραμμής καθώς στο τέλος του παιχνιδιού ζήτησε συγνώμη από την ομάδα μας!

Και επειδή μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την επίμαχη φαση (0:28-0:47) μην παίζετε με τον ιδρώτα των ποδοσφαιριστών.



Το βίντεο είναι από το κανάλι στο YouTube: Soccerlive

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου