Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

ΓΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ: «Το γεγονός είναι ένα: Όλα στον βωμό των εκλογών»

Ο ΓΣ Καισαριανής εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:


Το γεγονός είναι ένα: όλα στο βωμό των εκλογών.

Με πλειοψηφία σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καισαριανής πού αποφάσισαν μόνο τα αντιπολιτευτικά κόμματα 

α) «ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ» 

β) «ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ» 

γ) «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ» 

δ) «ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ» 

η απόφαση ήταν μία, να συνεχιστεί μία αδικία χρόνων απέναντι στο ερασιτεχνικό σωματείο του Γ.Σ. Καισαριανής. 

Ένα νέο γήπεδο δημιουργήθηκε στην πόλη της Καισαριανής διαστάσεων 5x5 και μετά την ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής του Κου Βοσκόπουλου για την παραχώρηση του στο Γ.Σ. Καισαριανής (το μόνο σύλλογο της πόλης με ακαδημίες και χωρίς βοήθεια από τους προηγούμενους δημάρχους)  ξεκίνησε το θέατρο του παραλόγου. 

Η αντιπολίτευση και συγκεκριμένα  

α) «ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ» 

β) «ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ» 

γ) «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ» 

δ) «ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ» 

σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο παρωδία (στο οποίο η δημοτική αρχή εξαναγκάστηκε σε αποχώρηση) αποφάσισε το γήπεδο 5x5 επί της οδού Δερβενακίων να γίνει το μοναδικό γήπεδο στην πόλη που θα δοθεί στο λαό της Άνω Καισαριανής.

Φανταζόμαστε όλοι ότι θα δώσουν και ένα γήπεδο στην Κάτω Καισαριανή, γνωστή άλλωστε η ταινία του Μαυρογιαλούρου για τους παλαιότερους, και ένα στην πέρα Παναγιά και στη δώθε Παναγιά.

Ο Γ.Σ. Καισαριανής είναι ο ενεργός σύλλογος με τη μεγαλύτερη ιστορία στην πόλη της Καισαριανής, είναι ο σύλλογος στον οποίο ο Κος Βοσκόπουλος έδωσε (ή καλύτερα προσπάθησε να δώσει) ένα γήπεδο 5x5 για να τον βοηθήσει και να διορθώσει μία αδικία ετών. 

Για τα παραπάνω ο Κος Βοσκόπουλος και η παράταξη του κατηγορήθηκε μέχρι ότι δεν σκέφτηκε τους τουλάχιστον 10.000  ποδοσφαιριστές δημότες της Καισαριανής που με μία μπάλα ποδοσφαίρου στα χέρια ψάχνουν καθημερινά γήπεδο να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και βρίσκουν μόνο «λουκέτα».

Δεν γνωρίζουμε αν με αφορμή ένα γήπεδο 5x5 που ήθελε να δώσει σε ένα μη κερδοσκοπικό ερασιτεχνικό σωματείο (όπως έχουν και τα άλλα σωματεία της πόλης μας) θα του φορτώσουν και τα υπόλοιπα αντιπολιτευτικά παράπονα τους μιας και μπαίνουμε και σε προεκλογική περίοδο.

Το αποτέλεσμα είναι ότι για ακόμα μία φορά κάποιος προσπάθησε να βοηθήσει, κάποιοι πέσανε να το εκμεταλλευτούνε και η ομάδα μας έμεινε να βάλετε χωρίς λόγο, έμεινε να καταλήγει να προσπαθεί να χρησιμοποιηθεί για ψήφους στο βωμό των επικείμενων δημοτικών εκλογών.

Αφήστε τα σωματεία της πόλης εκτός των προεκλογικών αγώνων σας, αφήστε τα σωματεία να αγωνίζονταν μέσα στα γήπεδα, χωρίς να έχετε πρόβλημα αν αυτά είναι ποδοσφαίρου ή μπάσκετ, βόλεϊ ή τένις.

Ο αγώνας των σωματείων είναι να μάθουμε στα παιδιά τις αξίες του αθλητισμού, την ευγενή άμιλλα, να τους μάθουμε ότι η επίθεση και η άμυνα είναι μόνο μέσα στις λευκές γραμμές ενός γηπέδου.

Ο αγώνας μας είναι να τους μάθουμε το  fair play και όχι το χτύπημα κάτω από τη ζώνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου