Το κάλεσμα:
Αύριο, Τετάρτη (26/10) στις 15.30 όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο γήπεδο του Ηφαίστου. Η ομάδα μας αντιμετωπίζει τον ομώνυμο σύλλογο από το Περιστέρι για την διοργάνωση του Κυπέλλου ΕΠΣΑ σε νοκ-άουτ παιχνίδι.
Όλοι μαζί θα πρέπει να είμαστε παρόντες ώστε να στηρίξουμε την προσπάθεια της ομάδας μας.
Ραντεβού αύριο στο Περιστέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου