Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

ΓΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ: Κάλεμσα για το ματς με τον Ήφαιστο

Ο ΓΣ Καισαριανής πραγματοποιεί κάλεσμα, για τον αγώνα της Τετάρτης στο Περιστέρι απέναντι στον Ήφαιστο.


Το κάλεσμα:

 Αύριο, Τετάρτη (26/10) στις 15.30 όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο γήπεδο του Ηφαίστου. Η ομάδα μας αντιμετωπίζει τον ομώνυμο σύλλογο από το Περιστέρι για την διοργάνωση του Κυπέλλου ΕΠΣΑ σε νοκ-άουτ παιχνίδι.

Όλοι μαζί θα πρέπει να είμαστε παρόντες ώστε να στηρίξουμε την προσπάθεια της ομάδας μας.

Ραντεβού αύριο στο Περιστέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου