Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2022

Πέρασε από την Καλλιθέα ο Περαμαϊκός (2 - 1 τον Παντζιτζιφιακό)

Ο Περαμαϊκός πέρασε από την Καλλιθέα, καθώς επικράτησε με 2 - 1 του Παντζιτζιφιακού και μπήκε στο πρωτάθλημα με το... δεξί.


Οι φιλοξενούμενοι από πολύ νωρίς έδειξαν τις προθέσεις τους, καθώς με τον Μιτσάνι στο 10' έκαναν το 0 - 1. Στο 48' όμως οι γηπεδούχοι κατάφεραν να ισοφαρίσουν με δράστη τον Μπαλαμπάνη. Στο 79' ο Παπαδούλης θα δει κόκκινη κάρτα με αποτέλεσμα ο σύλλογος της Καλλιθέας να μείνει με δέκα παίκτες. Έχοντας αριθμητική υπεροχή, οι «πράσινοι» έφτασαν στο δεύτερο τέρμα στο 78' με δράστη τον Μεγαλοοικονόμου.


ΠΑΝΤΖΙΤΖΙΦΙΑΚΟΣ: Κραβαρίτης, Σωτηριάδης, Τρίχας, Καρυπίδης, Γιαννακόπουλος, Παπαδούλης (75’ Τάρχα), Χρήστου, Μήτσιος, Μπαλαμπάνης (86’ Λουπίδης), Μαύρος, Καρκατζίνος (59’ Κανελόπουλος)


ΠΕΡΑΜΑΪΚΟΣ: Κατσικούρης, Μικρούλης, Λάππας (60’ Κακαβίτσας), Παρασκευόπουλος (72’ Ταλαμπέκος), Μεγαλοοικονόμου, Σερμάδι, Τσαγκάρης, Πέρρος, Μιτσάνι, Μαυράκης, Κοττάκης (82’ Νούχο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου