Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

Τρίποντο για τον ΑΟ Περιστερίου (2 - 1 την ΑΕ Ηράκλειο)

Με το καλύτερο τρόπο πέρασε την δεύτερη αγωνιστική ημέρα ο ΑΟ Περιστερίου, καθώς επικράτησε με 2 - 1 της ΑΕ Ηρακλείου.


Οι «ροσονέρι» μπήκαν πολύ δυνατά στο ματς και με τέρμα του Μπούζα έκαναν το 1 - 0 μόλις στο 9', όμως οι φιλοξενούμενοι απάντησαν άμεσα, με τον Μούτσο να κάνει το 1 - 1. Το τελικό 2 - 1 διαμορφώθηκε μόλις στο 35' λεπτό με τον Ζιάμπρα. Να σημειώσουμε πως οι φιλοξενούμενοι τελείωσαν το ματς με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Ιωαννίδη στο 80'.


ΑΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Φανουργιάκης, Τρόκα, Μπούζας Ι., Διονυσόπουλος, Κλουβάτος, Ζιάμπρας, Τσιρκινίδης, Ζαφειράτος, Μέτα (62′ Δημητρίου), Μπούζας Α. (90′ Πατέλης), Γεωργακόπουλος (90+4′ Θεοδωρόπουλος).


ΑΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Ντάλλας, Χαβενετίδης (46′ Ηλιακίδης), Λιαπίδης (46′ Χρήστου), Ανδρέου, Ιωαννίδης, Μέρτκολα, Μούτσος, Παρασκευάς (78′ Χέλμης), Σταυρογιάννης (66′ Γκρέμι), Παρασκευόπουλος, Αυγέρης (82′ Τηλιγάδας).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου