Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022

Πήρε Ντόνι ο ΓΣ Καισαριανής - τέλος οι Βασιλάκης και Σπέτσι

Την απόκτηση του Παναγιώτη Ντόνι έκανε γνωστή ο ΓΣ Καισαριανής.


Ο 29χρονος τερματοφύλακας έχει παίξει σε Απόλλωνα Σμύρνης, Αιγάλεω, Ένωση Βοτανικού και Φωστήρα Ηλιούπολης.



Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Το διοικητικό συμβούλιο του ΓΣ Καισαριανής ανακοινώνει τη συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή, Παναγιώτη Ντόνι. Το νέο απόκτημα της ομάδας μας είναι 29 χρονών και αγωνίζεται στη θέση του τερματοφύλακα. Μεταξύ άλλων έχει περάσει από Απόλλωνα Σμύρνης,  Αιγάλεω, Ένωση Βοτανικού και Φωστήρα Ηλιούπολης. Καλωσορίζουμε τον Παναγιώτη Ντόνι και του ευχόμαστε καλή αγωνιστική σεζόν.»



Επίσης, οι «κιτρινόμαυροι» έκαναν γνωστό πως παρελθόν από την ομάδα αποτελούν οι Μιχάλης Βασιλάκης και Άγγελος Σπέτσι.


Η ανακοίνωση: «Το διοικητικό συμβούλιο του ΓΣ Καισαριανής ανακοινώνει την από κοινού συναινετική λύση της συνεργασίας της με τους ποδοσφαιριστές, Μιχάλη Βασιλάκη και Άγγελο Σπέτσι. Τους ευχαριστούμε για την προσφορά τους και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα τους.».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου