Όπως κάνει γνωστό μέσω ανακοίνωσης της η διοίκηση της ομάδας, ο έμπειρος τεχνικός διέκοψε την συνεργασία με τον σύλλογο, λόγω ειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η Α.Ε. Μαύρος Αετός Ολυμπιάδας ανακοινώνει την λήξη της συνεργασίας της με τον προπονητή Φώτη Βολονάκη. Η συνεργασία διακόπτεται λόγω ειλημμένων υποχρεώσεών του. Η Α.Ε. Μαύρος Αετός Ολυμπιάδας αισθάνεται την ανάγκη να τον ευχαριστήσει που σε μια δύσκολη στιγμή της προσπάθησε να την βοηθήσει και να σταθεί κοντά της. Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. του εύχονται ολόψυχα καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του και τα σχέδια του για το μέλλον.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου