Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022

Ανανέωσε με το... κανόνι Σκούμα ο Χολαργός


Ο πρώτος σκόρερ της περσινής Α' Κατηγορίας Χρήστος Σκούμας, θα συνεχίσει να φοράει τη φανέλα του Χολαργού και την επόμενη σεζόν, όπως έκανε γνωστό η διοίκηση της ομάδας των βορείων προαστίων.


Κατά την περσινή χρονιά ο 26χρονος επιθετικός σημείωσε 21 τέρματα σε 2300 λεπτά συμμετοχής, ενώ και την σεζόν 20-21, η οποία ήταν μικρή λόγω του Covid 19, ο έμπειρος φορ είχε δείξει πως έχει δέσει με την ομάδα, καθώς είχε σημειώσει σε 664 λεπτά 7 γκολ. Παλιότερα είχε παίξει και σε Αθηναϊκό, Ηλιούπολη, Χαλάνδρι και Αθηναΐδα.


Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η Διοίκηση του Όμιλου Φιλάθλων Χολαργού είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Χρήστο Σκούμα.

Συνεχίζουμε δυναμικά..».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου