Ο Άρης Μύρκος θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την φανέλα του Καραβά και την επόμενη σεζόν.
Ο 27χρονος ακραίος αμυντικός ο οποίος αποτέλεσε την περσινή σεζόν μέλος του βασικού κορμού της ομάδας, τα βρήκε σε όλα με τους ιθύνοντες και θα αγωνίζεται για τρίτη χρονιά στην ομάδα.
Παλιότερα έχει παίξει σε Χαραυγή, Προοδευτική και Κερατσίνι.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Συνεχίζει η διοίκηση τις ανανεώσεις από τον βασικό κορμό.
Ανακοινώνουμε την επέκταση της συνεργασίας και για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο 2022/2023 με τον ποδοσφαιριστή Άρη Μύρκο.
Ο 27χρονος ακραίος αμυντικός τα βρήκε σε όλα με την Διοίκηση και θα αγωνίζεται για τρίτη συνεχόμενη σεζόν με τη φανέλα του Καραβά.
Πρόκειται για έναν ποιοτικό παίκτη που έχει βοηθήσει σημαντικά την ομάδα μας με την εμπειρία του από ανώτερες κατηγορίες.Διακρίνεται για τον δυναμισμό του και την υψηλή τεχνική του κατάρτιση.
Ομάδες που έχει αγωνιστεί:
Χαραυγή , Προοδευτική
2015-2018 (Γ Εθνική), Κερατσίνι 2019 (Γ Εθνική) Προοδευτική 2020.
Άρη σου ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία και επιτυχίες!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου