Αναλυτικά η ανακοίνωση για Οκσίσογλου: «Η διοίκηση του Ορφέα Αιγάλεω είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή ΑΡΗ ΟΚΣΙΣΟΓΛΟΥ.
Σήμερα το απόγευμα πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ομάδας μας η συνάντηση μεταξύ του προέδρου ΤΙΤΟΝΗ ΘΑΝΑΣΗ και του αντιπροέδρου ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΝΙΚΟ με τον ποδοσφαιριστή και ήρθαν σε συμφωνία.
Ο Άρης έχει στις πλάτες του πολλά πρωταθλήματα και μεγάλες διακρίσεις στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Αυτή είναι η πρώτη μεταγραφική κίνηση του συλλόγου μας.
Άρη καλωσήρθες !»
Η ανακοίνωση για τον Σαββίδη: «Η διοίκηση του Ορφέα Αιγάλεω είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Σαββιδη Κωνσταντίνο.
Ο Κώστας αποκτήθηκε περισυ το καλοκαίρι από την γειτονική Ελλάς Ποντίων, ενώ έχει φορέσει άλλες δυο φορές τη φανέλα του συλλόγου μας.
Πρόκειται για έναν αιγαλιωτη ποδοσφαιριστή που γνωρίζει καλά το σύλλογο και την ιστορία του.
Οι δύο πλευρές συναντήθηκαν χθες το απόγευμα στα γραφεία του συλλόγου κάτω από άριστο κλίμα και το μόνο που περιμέναμε ήταν η οριστικοποίηση της ανανέωσης κάτι που πραγματοποιήθηκε άμεσα.
Κώστα σου ευχόμαστε καλή σεζόν !!»
Η ανακοίνωση για τον Αγγελακόπουλο: «Η διοίκηση του Ορφέα Αιγάλεω είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Αγγελακοπουλο Φώτη.
Ο νεαρός ακραίος αμυντικός θα φοράει για ακόμη ένα χρόνο τα ερυθρόλευκα.
Ο 22χρονος θα πορευτεί μαζί με τον αδελφό του Βασίλη και θα αποτελέσουν δυο σημαντικές λύσεις για τον κοουτς Ηλιοπουλο.
Φώτη σου εύχομαι καλή χρόνια με υγεία !».




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου