Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022

Συνεχίζουν μαζί ΠΟΨ και Χρανιώτης


Με τα πράσινα θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επόμενη σεζόν ο Χρήστος Χρανιώτης, όπως έκανε γνωστό η διοίκηση της ομάδας μέσω ανακοίνωσης.


Ο έμπειρος άσος αγωνίζεται με την ομάδα του Ψυχικού από το πρωτάθλημα του 2015 - 2016, έχοντας πάντα βασικό ρόλο στην ομάδα, ενώ πέρσι έγραψε 1260 λεπτά συμμετοχής.


Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η Διοίκηση του Π.Ο.ΨΥΧΙΚΟΥ, κατόπιν αποψινου δείπνου μεταξύ του Προέδρου κ.Πετριδη και του φυσικού ηγέτη μας Χρήστου Χρανιώτη, υπήρξε απόλυτη συμφωνία και πίστη στον καθαρισμό του στόχου του Πρωταθλήματος και ο οποίος θα τιμήσει τη φανέλα μας για 7η συνεχή σεζόν! Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας και το φίλαθλο κοινό μας, ευχαριστεί τον Χρήστο Χρανιώτη, τόσο για την πολυετή προσφορά του και το ήθος του, όσο και για την υπαρκτή προοπτική  επανόδου μας στην Α' κατηγορία.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου