Ο Γιώργος Χήτος θα αγωνίζεται και την επόμενη σαιζόν με τα χρώματα του Θριάμβου Χαϊδαρίου, όπως έκανε γνωστό ο σύλλογος της δυτικής όχθης.
Ο 20χρονος άσος κατά την περσινή σεζόν έπαιξε 1178 λεπτά και σημείωσε 2 γκολ, ενώ η τελευταία χρονιά, αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας, της οποία προέρχεται από τις Ακαδημίες.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η σημαία κάθε τοπικού συλλόγου είναι τα παιδιά που έρχονται από τις ακαδημίες του. Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε κοντά μας όλα αυτά τα χρόνια τον Γιώργο. Είμαστε ευτυχείς που θα τον έχουμε μαζί μας και φέτος. Μαχητής σε όλους τους τομείς δεν άργησε να διακριθεί, πρώτα από όλα για το ήθος και τις αρχές του και μετά για τις επιδόσεις του στις σπουδές και στο ποδόσφαιρο. Φοιτητής για δεύτερη χρονιά στο τμήμα πολιτικών επιστημών του Πάντειου Πανεπιστημίου, εξαιρετικός αθλητής που δεν χάνει προπόνηση και είναι πάντα στην ώρα του. Παίκτης πολυεργαλείο που μπορεί να ανταποκριθεί σε όλες τις θέσεις κατάφερε αμέσως να ξεχωρίσει στις ακαδημίες και κέρδισε πανάξια την εμπιστοσύνη του προπονητή και τη θέση του στην πρώτη ομάδα. Είναι από τα παιδιά της διπλανής πόρτας που για χάρη τους πας στο γήπεδο και καμαρώνεις να τα βλέπεις. Γιατί είναι τα παιδιά της γειτονιάς, που συναντάς στην καθημερινότητά σου, τα έχεις δει να μεγαλώνουν και τα γνωρίζεις. Αυτή δεν είναι η πεμπτουσία του τοπικού ποδοσφαίρου;
Γιώργαρε σε ευχαριστούμε που είσαι μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια και ζούμε για να σε δούμε να ανεβαίνεις ακόμα ψηλότερα. Το μέλλον σου ανήκει.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου