Τρίτη 21 Ιουνίου 2022

Αμφιάλη: Συστήθηκε το νέο Δ.Σ.


Συστήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. της Αμφιάλης, με τον Μπήτρο Γιώργο να είναι στην θέση του Προέδρου και τον Σαμλή Ευτύχιο στη θέση του Αντιπροέδρου.


Αναλυτικά η ανακοίνωση και το νέο Δ.Σ.:

Σας ενημερώνουμε για τη νέα σύνθεση του Δ.Σ.του Συλλόγου μας,

όπως προέκυψε απο τις εκλογές της 5ης Ιουνίου 2022 και τη σύγκληση σε σώμα κατά τη 1η συνεδρίαση του νέου Δ.Σ της 9ης Ιουνίου 2022 στα γραφεία του σωματείου μας.

Πρόεδρος : Μπήτρος Γεώργιος

Αντιπρόεδρος : Σαμλής Ευτύχιος

Γεν.Γραμματέας : Ασημενίδης Ευστράτιος ( Υπευθ.Ακαδημιών )

Ειδ.Γραμματέας : Τρικαλιώτη Μαίρη

Ταμίας : Τσόρβας Γεώργιος

Γεν.Αρχηγός Ποδοσφαίρου : Κουνιάς Γεώργιος

Γεν.Αρχηγός Μπάσκετ : Κορκοτσέλος Κωνσταντίνος

Εκπρ.Τύπου Μπάσκετ : Ανδρουτσοπούλου Άννα

Εκπρ.Τύπου Ποδοσφαίρου : Τσάπραζης Απόστολος.

Καλή Επιτυχία στο έργο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου